Webové prezentace

Jednostránkové prezentace

Tyto prezentace jsou určeny především těm, kteří mají minimální zkušenosti s internetem a od prezentace očekávají zejména sdělení kontaktních a aktuálních informací svým zákazníkům. Jednoduchá a přehledná www prezentace obsahující stručný popis Vaší činnosti a kontaktní údaje. Veškeré informace jsou přehledně zobrazeny na jedné stránce.

Orientační cena zhotovení jednostránkové prezentace je od 600 Kč

Statické www stránky

Jednoduchá a přehledná www prezentace obsahující základní popis Vaší činnosti a kontaktní údaje. Prezentace je složena ze statických www stránek, které si nemůžete upravovat bez znalosti HTML kódu.

Orientační cena zhotovení cca 3-stránkové prezentace je od 3.000Kč

Dynamické www stránky

Přehledná www prezentace obsahující základní popis Vaší činnosti, podrobný popis produktů a kontaktní údaje. Prezentace je složena z dynamicky se tvořících www stránek. Informace jsou uloženy v databázi, správa webu probíhá prostřednictvím webového rozhraní. Web může obsahovat fotogalerii, download sekci, komentáře k informacím a další doplňky.

Orientační cena instalace redakčního systému včetně zhotovení stránek je od 7.000 Kč

FotogalerieFotogalerie

Jednoduchá a přehledná fotogalerie, která je členěna na jednotlivé kolekce. Každá z kolekcí obsahuje fotoalba. Ve fotogalerii lze vyhledávat, jednotlivé fotografie mohou obsahovat podrobný popis, mohou být libovolně řazeny a čtenář může psát k fotografiím komentáře. U každé fotografie zle zobrazit EXIF informace. Správa fotogalerie probíhá uživatelsky přes webové rozhraní.

Orientační cena založení fotogalerie je od 2.000 Kč

Jednostránkový formulář elektronického obchodu

Jednoduchý a přehledný formulář obsahující nabídku služeb nebo zboží, ve kterém zákazník vyplní požadované množství zboží případně zaškrtne požadované služby, vyplní kontaktní adresu a formulář odešle na Váš e-mail.

Orientační cena zhotovení jednostránkového formuláře je od 500 Kč

Elektronický obchod (e-shop)

Profesionální a přehledný elektronický obchod umožňující kompletní správu obchodu on-line. Není potřeba žádný software v PC. Obsahuje oddělení, slevy, výprodeje, provázání zboží, databáze zákazníků, direct mail, automatické potvrzovací e-maily, možnost více jazyků a měn současně, a další funkce.

Orientační cena instalace a základního nastavení velkého e-shopu od 10.000 Kč

osticketSystém zákaznické podpory

Systém zákaznické podpory (HelpDesk) umožňuje přehlednou evidenci požadavků vašich zákazníků, jejich přidělování jednotlivým pracovníkům, sledování postupu vyřizování požadavku, evidenci zákazníků, kontaktů a vedení historie jejich požadavků. Přístup do systému je strukturovaný, oprávněný pracovník má přístup pouze k informacím podle svého pracovního zařazení (ředitel / technický manažer / technik / obchodník …) a je chráněn uživatelským jméno a heslem.

Součástí systému je také uživatelský portál prostřednictvím kterého mohou zákazníci po autorizaci zadávat vlastní servisní požadavky a sledovat stav jejich vyřizování. Registrovaní zákazníci mají také přístup k sekci FAQ (často kladené otázky).

S kvalitním systémem zákaznické podpory se nestane, že by vám některý z požadavků vašeho zákazníka „zapadl pod stůl“.

Více informací …

Orientační cena instalace a základního nastavení HelpDesku je od 5.000 Kč

Diskusní fórum

Profesionální diskusní server s možností založení libovolného množství témat, registrace čtenářů, interní fórum, možnost zasílání informačních e-mailů a spousta dalších profesionálních funkcí.

Orientační cena založení diskusního fóra je od 4.000 Kč

CRM systém

Systém pro řízení obchodních vztahů se zákazníky založený na PHP a MySQL databázi. Zahrnuje v sobě podporu zákazníků a servis, marktingové nástroje, správu portfolia případně skladu, nastavení oprávnění, definování produktů, kalendář, integrovaný e-mail klient, technickou podporu, …

Přehled základních vlastností systému:

  • evidence potenciálních zákazníků
  • evidence zákazníků a jejich kontaktů
  • reklamní kampaně
  • obchodní příležitosti
  • nabídky, objednávky, fakturaci
  • správa portfolia, produkty, ceníky
  • evidence distributorů
  • evidence servisních požadavků
  • WebMail, kalendář, plánování

Umožňuje přehlednou evidenci a kompletní správu všech obchodních aktivit od evidence potenciálních zákazníků, obchodních příležitostí přes nabídky, uskutečnění prodeje až po technickou podporu služeb a zákazníků. Součástí systémů může být také uživatelský portál prostřednictvím kterého mohou zákazníci zadávat vlastní obchodní a servisní požadavky a sledovat stav jejich vyřizování. Uživatelský portál obsahuje také FAQ (často kladené otázky) členěné podle jednotlivých produktů.

Orientační cena instalace a základního nastavení CRM systému je od 5.000 Kč.